Göteborg 2020-11-11

InfraCom Group AB (publ) deltar på Affärsvärldens Temadag ”Lönsamma Småbolag” den 26:e november

På torsdagen den 26:e november kommer InfraCom att delta i Affärsvärldens Temadag ”Lönsamma Småbolag”. Företagen som ska delta är Byggmax, DistIT, Feelgood, InfraCom och Semcon. Moderator är Affärsvärldens Peter Benson.

Platsen för eventet är Grev Turegatan 30 i Stockholm. Evenemanget börjar kl 12:55 och avslutas vid 16.00-tiden. Presentationen av InfraCom är preliminärt planlagd till kl 14:45. Folkhälsomyndighetens rekommendationer och riktlinjer gör det svårt med fysisk närvaro, därför kommer stort fokus att läggas på den digitala spridningen via länk nedan där det även kommer att gå att ställa frågor:

-> Du kan följa sändningen live här: https://www.finwire.tv/webcast/affarsvarlden/ls20/

Programmet för dagen:

12.55 Peter Benson hälsar välkomna
13.00 Byggmax
13.30 DistIT
14.00 Feelgood
14.30 Samtal med Carl Granath, Didner & Gerge och Jens Barnevik, Swedbank Robur
14.45 InfraCom
15.30 MAG Interactive, vd Daniel Hasselberg
15.15 Semcon

InfraCom är en ledande aktör inom IT-infrastruktur. Bolaget äger, driver och utvecklar högkvalitativa tjänster inom molnbaserad telefoni, molnbaserade IT-tjänster, datacenters, samt datakommunikation och internetaccesser till kunder som efterfrågar hög drift- och datasäkerhet. Under det förlängda verksamhetsåret 2018/19 (18 mån) omsatte InfraCom 294 miljoner kronor med ett EBITDA-resultat om 60 miljoner kronor. Aktien är noterad på Spotlight Stock Market Next och handlas med ticken INFRA, ISIN-kod SE0010414573