Resultatet av Weblinks årliga kundundersökning har landat och på skalan 1-5 blev snittbetyget 4,21!

– ”Ett snittbetyg en bra bit över fyra är en tydlig indikation på att vi är på rätt väg och jag är stolt över mina fantastiska medarbetare” säger Oscar Civill, VD på Weblink.

Samtidigt har vi fått in massor av bra tips på hur vi kan bli ännu bättre. Det tackar vi våra engagerade kunder för. Nu siktar vi på att tillsammans skapa ett ännu vassare Weblink under 2019!

Sammanfattning av resultatet:
Nöjd-kund-index: 4,21 av 5

På frågan ”Hur nöjd är du med de tjänster vi levererat?” blev betyget 4,29 av 5.
På frågan ”Hur nöjd är du med leverans, installation och utbildning?” blev betyget 4,19 av 5.
På frågan ”Hur tycker du att vår telefonsupport fungerar?” blev betyget 4,16 av 5.
På frågan ”Skulle du rekommendera Weblink till andra företag” svarade 92,46% ja.

Om vår kundundersökning:
Undersökningen är ett resultat av ett frågeformulär som gick ut till Weblinks kunder med start fredagen den 16:e november. Nästa undersökning är planerad att gå ut den 16:e maj 2019.

Detta inlägg publicerades först här:
mynewsdesk.com/se/weblink/news/resultatet-av-weblinks-aarliga-kundundersoekning-har-landat-och-paa-skalan-1-5-blev-snittbetyget-421-335622